Friday, October 28, 2016

Eve Loopbane 101

klas inligting Dit is 'n leerplan vir 'n klas wat deur EVE Universiteit. Hierdie afdeling bevat inligting oor hierdie klas en die inhoud daarvan. Algemene inligting sluit materiaal om 'n behoorlike klas notering op die vooraand Universiteit forum te skep. Bykomende hulpbronne en onderrig wenke gelys onder Notes vir die onderwyser. Algemene inligting Kopieer en plak die volgende BBCode sjabloon om die forum aankondiging te skep: Een van die eerste lesse wat elke nuwe capsuleer leer is: interstellêre Kredits (ISK) hardloop die heelal. Sonder geld, kan jy nie skepe, toerusting, handel goedere te koop, en net oor alles anders is dit nodig om te floreer - of oorleef. In Eva, dalk meer as enige ander online multiplayer game, "Daar is nie so iets soos 'n gratis middagete". So, een van die eerste vrae wat elke nuwe EVE speler vra is: Hoe kan ek maak ISK? Gelukkig is daar is baie maniere om ISK verdien in Eva. Hierdie inleidende klas van voorneme is om 'n paar van die tipiese opsies wat baie EVE spelers streef beskryf, en om 'n paar nuttige leiding waaroor-ISK verdien loopbane die beste geskik is vir hul persoonlikheid en speelstyl kan wees bied. Natuurlik titel: EVE Loopbane 101: 'n Inleiding tot Making ISK in New Eden Duur: Ongeveer 90 minute, afhangende van QA duur Ligging: Aangemeerd up veilig in 'n stasie op enige plek Klas inhoud: Die ontwikkeling van 'n loopbaan plan: Wat sal jy wees wanneer jy grootgeword? Die keuse van 'n-ISK verdien spesiale (of 'n paar) industriële Loopbane besigheid Loopbane Exploration Loopbane militêre Loopbane verbied Loopbane Metagame Loopbane QA Student vereistes: Mumble registrasie en toegang - maak seker jy het Mumble uitgesorteer en operasionele lank voor die klas begin. Gebruik hierdie gids vir set-up: wiki. eveuniversity / Mumble Toegang tot die Class. E-UNI in-game chat kanaal Hierdie klas is lesing en QA net, met geen praktiese oefeninge. Notas vir die onderwyser Vereiste materiaal: Class. E-UNI chat kanaal, om vrae te ontvang en plaas relevante skakels Terwyl hierdie sillabus is redelik gedetailleerde, onderwysers moet nie net hierdie dokument opsê. Maak seker dat jy dit deeglik lees, gebruik die struktuur as 'n riglyn vir die struktuur van jou klas, maar maak dit jou eie - voel vry om jou eie insigte en ervarings te voeg as jy dek die belangrikste punte. klas inhoud Inleiding Welkom by hierdie klas, 'n Inleiding tot EVE loopbane, of meer akkuraat, Hoe om ISK Verdien in Eva. (Die onderwyser moet hom / haar self, ondervinding in die spel, en algemene karakter agtergrond kortliks te stel.) So, het jy by die wonderlike wêreld van EVE Online - baie geluk! Dit maak nie lank neem vir nuwe spelers om te besef dat New Eden jy nie aan te bied met die sleutels om oorlewing op 'n skinkbord. Na die verskaffing van 'n noob skip, 'n kort handleiding, en 'n paar nuttige voorgereg missies, EVE skop spelers in die harde omgewing van die ruimte om hulle lot oorgelaat. Dit is een van die aspekte van die vooraand sandbox wat beide opwindend en skrikwekkend, op dieselfde tyd. Een van die eerste lesse wat elke EVE vlieënier leer is: interstellêre Kredits (ISK) hardloop die heelal. Sonder geld, kan jy nie skepe, toerusting, handel goedere te koop, en net oor alles anders is dit nodig om te floreer - of oorleef. In Eva, dalk meer as enige ander online multiplayer game, "Daar is nie so iets soos 'n gratis middagete". So, een van die eerste vrae wat elke nuwe EVE speler vra is: hoe maak ek ISK? Na 'n paar ervaring en opvoeding, die vraag word algemeen: Hoe maak ek die meeste ISK met die minste moeite in die kortste moontlike tyd? Gelukkig is daar is baie maniere om ISK verdien in Eva. Hierdie klas van voorneme is om 'n paar van die tipiese opsies wat baie EVE spelers streef beskryf, en om 'n paar nuttige leiding verskaf oor die kies van die ISK verdien loopbane wat die beste geskik is vir jou persoonlikheid en speel styl. klasreëls Hierdie klas sal 'n eenvoudige lesing wees, loop oor 'n uur of so. Stel asseblief jou Mumble instellings vir "DVS" As jy dit nog nie gedoen het. Voel vry om enige vrae in die Class. E-UNI chat kanaal te vra as ons voortgaan - ek sal probeer om jou vrae te beantwoord soos hulle tydens die klas kom. Daar is geen praktiese oefeninge vir hierdie klas, so ek beveel aan dat jy dok op veilig iewers te luister en kyk na die chat. Aan die einde, sal ons oop Mumble vir enige verdere vrae of algemene bespreking. Leerplan vir hierdie klas, vir toekomstige verwysing: wiki. eveuniversity / EVE_Careers_101 Die ontwikkeling van 'n loopbaan te beplan Daar is twee maniere om te begin om ISK in EVE: Duik in alles wat geld-maak geleentheid gebeur met jou pad kom Het jy 'n plan vir die kies van die beste geld-maak aktiwiteite vir jou Terwyl opsie 1 pret kan wees, en moet van tyd tot tyd nagestreef word deur enigiemand wat EVE speel, kan dit jou lei met 'n paar frustrerend paaie. Hierdie klas sal fokus op 'n meer gestruktureerde en logiese benadering tot die vind van die beste ISK-up opsies vir jou. Doen die voorgereg loopbaan missie spore Sodra jy jou karakter of alt het vasgestel, moet jy al vyf van die loopbaan agente missie spore speel - elke spoor bestaan ​​uit sowat 10 missies. Bedryf missies dek die basiese beginsels van die mynbou, te verfyn en vervaardiging van goedere. Industriële tycoons kan enorme welvaart te skep in die vooraand heelal, maar nie sonder 'n baie sterk kompetisie. Mynbou is 'n gewilde manier om geld te maak, ook. Maar vervaardiging geneig enige werklike winste te genereer totdat jy 'n paar hoogs gevorderde vaardighede geleer en baie belê in bloudrukke. Jy sal 'n gratis Venture mynbou fregat kry vir die voltooiing van die bedryf voorgereg missies. Besigheid missies stel spelers om oop en omvattende markstelsel Eva se. Met 'n goeie handel vaardighede, kan EVE spelers aansienlike ISK verdien sonder dat hulle ooit die loskoppelen van 'n stasie. Jy kan ook verdien 'n goeie inkomste uit sleep goedere tussen handel hubs, koop laag in een plek en dan verkoop hoog in 'n ander. Die maatskappy se missies jou beloon met 'n basiese industriële skip gratis. Militêre missies dek die mees voor die hand liggende manier om te speel aand - skiet dinge vir buit en herwinning. Aanvanklik, jy het die vaardighede om 'n fregat van jou ras te vlieg. Jy sal toegeken word 'n goeie Tech Ek bestry fregat vir die kies van die militêre voorgereg missies. Exploration missies dek die ontdekking van waardevolle webwerwe in EVE ruimte - wormholes, deadspace sakke, en onontdekte argeologie webwerwe, onder andere. Hierdie missies jou wys hoe om die skandeerder en probes, en hoe gebruik om die webwerwe wat jy ontdek identifiseer en te ontgin. Gevorderde militêre missies sal jou bekendstel aan die fyner besonderhede van EVE bestry. Hierdie opdragte is moeiliker as dié van die Militêre loopbaan spoor, en as gevolg daarvan, moet dit geneem na die ander baan voltooi. Dit meer gevorderde baan sal jy leer hoe om ander te help om 'n bedreiging, asook die gevolge van die verskillende tipes wapen skade te oorkom. Sodra klaar is, sal jy al die basiese kennis wat nodig is om kop eerste duik in die immer-woedende oorlog tussen die faksies van EVE Online het. Om toegang tot hierdie loopbaan missie spore, druk die F12 sleutel, kies dan "Wys Career Agente" - dit sal jou wys die naaste nuwe speler Skool geleë waar die voorgereg missies gebaseer is. Neem asseblief kennis dat die naaste voorgereg missie middelpunt nie kan ooreenstem met jou spesifieke rasse faksie. As dit vir jou belangrik is, moet jy 'n reis na die faksie ruimte waarvoor jy wil hierdie missies te doen. Hierdie inleidende missies is heeltemal opsioneel, maar sterk aanbeveel omdat hulle noodsaaklike skillbooks, 'n paar goeie Tech Ek skepe en 'n paar aanvanklike kapitaal, vir 'n relatief lae belegging in die tyd. Die voorgereg missies leer jy ook die basiese beginsels van die skoolhoof loopbaan opsies vir die maak van geld in Eva. En hulle bied ook 'n paar ordentlike verhogings in jou punteleer met die faksie vir wie jy hierdie missies - trouens, hulle is 'n goeie plek om te begin, selfs vir veteraan-spelers wat hul punteleer te herstel met 'n bepaalde faksie, as die voorgereg loopbaan agente sal jou nie weier, maak nie saak hoe sleg jou punteleer kan wees met hul faksie. Sommige uitstekende ipv van al die loopbaan agent missies kan gevind word in Seamus Donohue se reeks oor "Hoe om te oorleef EVE":? YouTube / playlist lys = PLB9A647F3121DFC21 Sodra die Career Agente missies voltooi, sal jy ongeveer 26 skillbooks (sommige van hulle duplikate), ongeveer 8-10 skepe, 'n versameling van Tech ek en burgerlike modules, en ongeveer 4 miljoen ISK. Doen die voorgereg epiese boog Na voltooiing van die vyf loopbaan agente missies, sal jy wys na die eerste epiese missie boog van Eva, "Die Bloed-lood Stars". Terwyl 'n definitiewe uitdaging vir 'n nuwe speler, hierdie 50-sending boog bied 'n paar groot voordele: skillbooks, modules, skepe en genoeg beginspan ISK om jou eerste Swerwer bekostig. Die boog neem jou oor die hele veilige ryk ruimte en jy kan vrylik vertak om ander dinge te doen, terug te keer na die boog later as wat jy kies. Jy kan weer doen hierdie epiese boog een keer elke drie maande - dit is nuttig, want afhangende van wat keuses wat jy maak, kan jy 'n aansienlike faksie staan ​​toename met enige een van die vier groot rasse faksies (Gallente, Caldari, Minmatar, of Amarr verdien ). Seamus Donohue se uitstekende video oorsig op YouTube: YouTube / playlist lys = PL2C4F8D9B337870FCfeature = plcp 'N Plan vir jou loopbaan plan Sodra jy kennis gemaak met 'n paar van die basiese beginsels van Eva, en het die voorgereg loopbaan missie spore gemonsterde, jy weet nou genoeg om te begin die optimalisering van jou karakter vir een of meer-ISK maak spesialiteite. Dit is oor die algemeen die beste, ten minste aanvanklik, baie goed om te kry op 'n soort van ISK-genererende aktiwiteite, eerder as om te wees nie-so-groot op 'n baie verskillende geld verdien ondernemings. Die noodsaaklike stappe vir die ontwikkeling van jou ISK-verdienste loopbaan plan is soos volg: In die eerste plek dink watter soort speler wat jy is in terme van risiko toleransie. Is jy opgewonde by die gedagte van die verlies van 'n skip in die hitte van die geveg? Of dat jy stoot? EVE bied 'n spektrum van aktiwiteite wat wissel van relatief lae risiko om buitensporig gevaarlik. Hoeveel risiko kan jy verdra en vind dit nog steeds pret? Volgende, maak 'n konsep in jou gedagtes oor wat jy wil doen in Eva, wat in ooreenstemming is met jou vlak van risiko toleransie. Moenie jouself beperk. Maak hierdie enigiets wat jy kan dink, maak nie saak hoe onwaarskynlik of vreemd. Doen 'n bietjie Vlak 1 (en later, meer gevorderde vlak) missies totdat jy genoeg hulpbronne om te begin doen wat jy dink van wat in Stap 1. Begin om jou idee te voer vanaf Stap 1. As die idee is nie winsgewend genoeg op sigself om self aanvanklik in stand te hou, aan te vul met af en toe missie hardloop. Hou die ontwikkeling van jou idee, ontwikkel dit, en uit te vind maniere om dit selfonderhoudend te maak. As jou idee is uiteindelik nie selfonderhoudend, dink aan 'n ander konsep, en gaan na Stap 2. Hoewel hierdie benadering lyk voor die hand liggend, maar min EVE spelers eintlik van plan hul karakter se loopbaanontwikkeling op hierdie manier. In plaas daarvan, het hulle probeer dinge soos dit beskikbaar word, wat 'n groot verskeidenheid, maar nie enige ontwikkeling van kundigheid (behalwe in 'n baie lang termyn) bied. Of, kry hulle in 'n groef en begin doen dieselfde ding oor en oor, en uiteindelik verloor belangstelling. As mynbou is nie jou ding is, moenie dit doen net om ISK verdien - probeer iets anders. Maar eers, dink. ontwikkeling van 'n plan, begin die uitvoering van die plan, die plan as wat nodig is te verfyn, en dan óf voort te bou op die plan of begin oor. Hierdie benadering sal die beste resultate - in Eva, of in die werklike lewe! Pluk 'n-ISK verdien spesiale (of 'n paar) So, wat is 'n paar maniere om vir die maak van ISK in EVE? Die groot sandbox Eva bied baie, baie opsies hier. Hier is 'n paar van die mees gewilde beroepskeuses, ingedeel rofweg vanaf die laagste tot die hoogste risiko. industriële Loopbane Nyweraars is mense wat spesialiseer in die maak van dinge, beweeg hulle rond, en verdien ISK vir hul arbeid: Miner / smelter Miskien is die maklikste en laagste risiko manier om 'n eerlike loon in EVE maak, mynbou is eenvoudig onttrek en verkoop erts of verfynde minerale. Om 'n mynwerker wees, jy hoef net 'n paar basiese skip vlieg vaardighede, mynbou vaardighede, verfyn vaardighede, 'n geskikte skip, en 'n paar mynbou lasers. Reis na een van die vele asteroïde gordels in 'n stelsel, wys jou lasers op 'n "Roid, versamel erts, bring dit na 'n stasie, verfyn dit, verkoop dit - dan herhaal. Die onderstebo na mynbou is dat dit produseer 'n redelik voorspelbare inkomstestroom, met min (maar nie nul) risiko, veral in 'n hoë sekuriteit (0.5 en hoër) ruimte. Die grootste nadeel is dat mynbou is hoogs herhalende en vervelige, soos asteroïdes doen oor die algemeen nie terug te veg! Jy moet ook waak vir blikkie paddavoete en gankers - spelers wat prooi op mynwerkers, veral diegene wat "AFK" (weg van die sleutelbord) gegaan het en nie baie aandag. Die loopbaan vir 'n myn spesialis is lank - hoogs gevorderde myners gebruik van Tech 2 exhumers kan maklik 10 miljoen of meer in ISK met 'n uur van poging (afhangende van die mark pryse en wat gemyn). Goed georganiseerd mynbou spanne, met Orca ondersteuning - wiki. eveonline / wiki / Orca - en vaardige mynbou voormanne - wiki. eveonline / wiki / Mining_Foreman - kan selfs hoër opbrengste lewer. 'N Algemene riglyn vir mynbou kan gevind word op die UNIWiki: wiki. eveuniversity / Mynbou As jy belangstel om 'n mynwerker is, check die Amarr Mynbou-kampus, 'n groep van mynbou-entoesiaste in EVE Universiteit. Hierdie groep voer gereelde mynbou vloot bedrywighede: wiki. eveuniversity / AMC hauler Ook 'n relatief lae-risiko manier om ISK verdien, dumpers te koop laag in een plek, en verkoop hoog in 'n ander. Om 'n hauler geword, jy hoef net 'n industriële skip en geskikte bevel vaardighede. Beweeg goedere rond in 'n hoë sekuriteit ruimte is redelik veilig, maar sleep in 'n lae sek of 0.0 kan uiters riskant wees - en ook baie lonend. Pasop vir algemene seerowery hawens. Dumpers kan ook speler koerier kontrakte uit te voer op die ope mark. 'N Lae-risiko hauler beweeg nie-speler korporasie goedere kan oor 3-5000000 verdien in ISK per uur - Die gebruik van EVE-Sentraal om winsgewend te sleep - uitvoering koerier kontrakte of bewegende goedere in 'n lae-sec of nul sek is potensieel 'n orde van grootte meer winsgewende, as jy nie jou skip verloor. Die loopbaan vir 'n hauler kan redelik lank, begin met 'n eenvoudige industriële skepe, dan uiteindelik beweeg na blokkade hardlopers en groot vragskepe. 'N Nuttige inleidende gids vir die aspirant-dumpers kan hier gevind word - sleep. By the way, kan 'n mynwerker / hauler kombinasie 'n uiters kragtige duo wees, en as gevolg daarvan, is dit een van die mees algemene hoof / alt karakter samestellings vir spelers wat verskeie in-game rekeninge kan bekostig. Vervaardiger / Navorser / Inventor Byna alles in die vooraand heelal - skepe, modules, ammunisie, ens - is geskep deur spelers, vir eie gebruik, of meer dikwels, vir verkoop aan ander spelers. Die bou van items en die heffing vir die waarde-byvoeging kan 'n baie winsgewende manier om ISK genereer wees. Ongelukkig is dit loopbaan opsie is een van die moeilikste vir nuwe spelers om groot hoeveelhede ISK genereer uit, want dit is uiters mededingend te maak. Daarbenewens het baie myner / vervaardigers undercharge omdat hulle nie die waarde van die minerale wat hulle ingesamel sluit - hulle is geneig om te dink van erts hulle ontgin as "vry" - so, baie algemene Tech Ek items het 'n baie lae winsgrense, indien enige almal. Vervaardiging - Maar vir diegene wat 'n hoë graad van produksie te ontwikkel, en wat kan genoeg kapitaal om te koop en navorsing bloudruk oorspronklike (BPOs), kan dit 'n winsgewende langtermyn loopbaan stig. Deur middel van navorsing, kan spelers ook die doeltreffendheid van bloudrukke te verbeter om produksie te verminder. Omdat hulle produksie doeltreffendheid te verbeter en verminder die vervaardiging van tyd, nagevors bloudrukke is waardevol vir vervaardigers - en dus is 'n ander moontlike bron van inkomste - Navorsing. Alle gevorderde items in Eva, van die Tech II verskeidenheid, is moontlik gemaak deur die pogings van spelers wat uitvinding uit te voer - Production - op laer-tegnologie items. Die vermoëns van Tech 2 items hou hulle in groot aanvraag, so uitvinding kan 'n lonende bron van ISK vir spelers met meer gevorderde vaardighede wees. Spelers kan ook werk met 'n toegewyde navorsing agente "plaas" waardevolle datacores, wat in uitvinding - al is dit nie naastenby so winsgewende soos dit was voor die Inferno uitbreiding, wat belonings verminder van hierdie vorm van passiewe inkomste - Datacore Boerdery. Nog 'n semi-passiewe inkomste bron, Planetary interaksie, EVE bied nog 'n manier om waardevolle items te koop te skep. Die beleggings in vaardighede en in ISK wat nodig is vir die planeet interaksie is nie so groot soos vir 'n hoë-vlak produksie, maar die potensiaal belonings is ook meer beperk - Planetêre interaksie. besigheid Loopbane Terwyl Industria spesialiseer in die maak en beweeg dinge, Sakelui verdien ISK deur te belê kapitaal, likiditeit en talente in korporasies, markte en infrastruktuur, en verdien opbrengste uit hul belegging. Market Trader Die dinamiese en omvattende-speler gedrewe mark in EVE bied verskeie geleenthede vir spelers om ISK verdien, sonder om eers die besit van 'n skip of laat 'n stasie! Deur te belê in die handel vaardighede, en met 'n bietjie begin kapitaal (ten minste 1M ISK of meer aanbeveel om te begin), kan spelers goedere te koop op die mark, en dan verkoop hulle teen hoër pryse. Deur middel van likiditeit aan die markte, kan handelaars 'n goeie opbrengs te maak, hoewel dit 'n ondersoek van geleenthede in die mark en waaksaamheid in die monitering van jou mark bestellings vereis. As jy al ooit gefantaseer oor die maak van dit groot soos 'n Wall Street spekulant, besig om 'n EVE handelaar kan wees vir jou. Daar is 'n hele paar goeie aangeteken klasse oor hierdie onderwerp in die UNI biblioteek: Stasie Trading 101 en 102 is waar jy moet begin: Eva Universiteit Klas Biblioteek korporatiewe Bestuur Word jou eie uitvoerende hoof! Deur die ontwikkeling van korporatiewe bestuur vaardighede, kan spelers hul eie korporasies gevind, te werf ander spelers, en verdien ISK van 'n salaris uit belastings en fooie. Op 'n meer gevorderde vlak, kan jy ook 'n speler besit struktuur (POS) aan te bied waardevolle navorsing fasiliteite, of jy kan aansluit by 'n alliansie en onderhandel vir die implementering van 'n winsgewende maan mynbou POS. Kreatiewe korporatiewe uitvoerende hoof se kan selfs "gaan openbare" en verkoop hulle maatskappy voorraad om ander spelers, vir aandele van toekomstige verdienste. Die toelatingsvereistes vir die begin van 'n EVE korporasie is baie laag, en sedert non-speler korporasies (NPCs) nou 'n 11% belasting op skatte en missie belonings, begin 'n klein maat van jou eie hef dalk 'n aantreklike opsie wees. Besig om 'n groot-time korporatiewe uitvoerende hoof, maar vereis 'n paar gevorderde vaardighede, en 'n groot bedrag van die kapitaal - hetsy joune of iemand anders se - en so, hierdie loopbaan opsie kom gewoonlik later in die meeste spelers Eva ervaring, indien ooit. puntestand Pusher Het jy 'n hoë punteleer met 'n faksie korporasie? Diegene punteleer is waardevol vir speler korporasies, waarvan baie sal jy betaal vir toegang tot hulle. Mynbou korporasies nodig hoë NPC punteleer vir belastingvrye "perfekte" verfyn, byvoorbeeld. Alle maatskappye moet 'n paar hoë punteleer vir toegang tot kloon vervaardiging spring. Deur te fokus jou missie-loop van die geselekteerde maatskappye en die ontwikkeling van jou sosiale vaardighede, kan jy dan bemark jou punteleer aan die hoogste bieër. Exploration Loopbane Explorers is mense wat dinge vind, en dan geld te maak op dit wat hulle vind. Hulle kom in 'n paar variëteite: Explorer Soek wormholes en verborge ruimte vir waardevolle webwerwe, dan verkoop die items wat jy ontdek, kan 'n baie produktiewe manier om ISK genereer wees - en 'n baie pret ook. hulpbronne UniWiki op Exploration: Exploration Om 'n ontdekkingsreisiger te word, moet spelers te belê in 'n paar spesiale vaardighede (astro metrisch amanuensis Berging, argeologie en Hacking), 'n paar toegewyde toerusting (byvoorbeeld: ondersoek lanseerder, Cijfercode modules) en 'n geskikte skip met bonusse vir astrometric modules. Skandering Probing - Jy moet ook 'n kenner op indringende geword. Baie ontdekkingsreisigers verkies om hul lot te maak in wormholes, waar hoogs waardevolle oorblyfsels, gas wolke, en mynbou terreine gevind kan word. Maar wormholes is gevaarlik, want daar is geen manier om te weet of enigiemand anders in die stelsel met jou (dit is, Plaaslike nie 'n lys van wat daar), is daar geen CONCORD beskerming, en daar is 'n kragtige nie-speler vyande daar genoem dwarslêers wat meesters in die waai nuwer spelers op is. As jy belangstel in die maak van jou fortuin in wormholes is, vind ervare ontdekkingsreisigers span met, om te wys jy hoe om te oorleef en floreer daar. Jy kan hierdie vind deur uit te hang in die Exploration. E-UNI chat kanaal. Salvager EVE is 'n plek van 'n konstante stryd, en as gevolg daarvan, is daar 'n baie vergaan skepe agtergelaat nadat elke geveg. Dit vind, te versamel en te verkoop items uit wrakke kan 'n goeie manier vir die spelers om ISK verdien. wiki. eveuniversity / Guide_To_Salvaging Baie items versamel van wrakke word gebruik om gespesialiseerde rigs te produseer vir skepe, en daar is dus altyd 'n sterk vraag na hierdie items. Om 'n suksesvolle salvager word, moet spelers herwinning vaardighede (natuurlik), en ook voldoende opdrag, elektronika en tegniese vaardighede om trekker balke en die salvager module gebruik te ontwikkel. Dit is ook nuttig om 'n verwoester skip te bekom en dit omskep in 'n toegewyde herwinning vaartuig - met hul groot aantal hoë posisies en redelike groot vrag baai, plunderaars is ideaal vir hierdie taak. 'n skip met 'n spesiale berging bonusse - Later, nadat jy genoeg ISK het verdien, kan jy 'n Noctis bekom. Jy kan asteroïde gordels nagaan vir wrakke, natuurlik, maar die beste manier om 'n herwinning inkomste te verdien, is om 'n sending span aan te sluit en skoon te maak enige gevolglike wrakke, dan verdeel die gevolglike inkomste met jou spanmaats. militêre Loopbane Militêre spesialiste verdien hul inkomste uit om baie, baie goed in een ding: blaas goed op. Sedert EVE is 'n heelal wat gevul is deur spelers wat belangstel in die ontwikkeling van hul mag en invloed, is daar altyd 'n vraag na militêre mag. Sending / inval Runner Een van die eerste maniere waarop elke speler maak ISK in EVE is deur die uitvoering opgedra missies wat deur agente in 'n nie-speler korporasies - Missions. of deur die loop deur deadspace komplekse - DED komplekse. óf solo of in spanne. Jy kan mede-sending hardlopers in die UNI vind deur uit te hang in Missions. E-UNI in-game chat. Om ware ISK as 'n sending-atleet te verdien, moet spelers belê in groter skepe en die ontwikkeling van die vaardighede om hulle te vlieg, sodat hulle toegang tot 'n hoër vlak agente, 'n hoër vlak missies en die veel hoër vlakke van beloning wat saam met hulle kan verdien. Waardevolle hulpbronne vir die vind van agente en missies sluit EVE oorlewing vooraand-oorlewing. EVE-Agente vooraand-agente / en Grismar gids eve. grismar / wikka. php? Wakka = AgentMissions. Aanvalle is 'n hoë-end PVE vloot inhoud wat staatmaak op buffers en weerstaan ​​deur logistiek skepe om te kan oorleef. Terwyl sommige van die rolle kan gedoen word met 'n lae vaardighede, soos stakings, inbraak en verkenning, die ongrid rolle is meer gerig op diegene wat ten minste 'n paar maande in die spel kan slag, logistiek of meer gevorderde skepe vlieg spandeer . Running aanvalle is baie winsgewende, verdien jy ten minste 60-100.000.000 ISK per uur. Kyk bietjie na die vooraand Universiteit inval Gemeenskap bladsy of druppel deur hul character incursions. e-uni-kanaal as jy belangstel. Meer inligting oor Incursions hier: Incursions Die UNI Biblioteek sluit ook 'n paar baie nuttige aangeteken klasse op suksesvolle missie hardloop en Incursions. rattenvanger Jag en moord NPC Pirates (ook bekend as "rotte") kan 'n paar ISK verdien. Maar eerlik, dit is nie die mees winsgewende manier om geld te verdien in Eva. Tog, as 'n aanvullende bron van inkomste, ratting kan pret wees, en 'n goeie manier om 'n paar gevegte vaardighede te verfyn. Om 'n rattenvanger wees, spelers moet net 'n paar gevegte vaardighede te ontwikkel en 'n geskikte uitrustings veg skip. Hoë-sek rotte is relatief maklik om te dood te maak, en hulle kuit mees algemene in asteroïde gordels - lae-sek rotte is 'n bietjie moeiliker, maar ratting in 'n lae-sek ruimte is riskant, want real-speler Pirates, wat oneindig meer gevaarlik, ook loer daar. Die mees winsgewende en uitdagende rotte is in nul sekuriteit ruimte, en dit is algemeen vir ratters om daar floreer, met behulp van 'n paar goed gevestigde bestry praktyke: Ratting 101. As jy belangstel in ratting in nul sek ruimte is, oorweeg om by die UNI se Nullsec Kampus: Nullsec kampus. huursoldaat As jy 'n baie hoë vlakke van die geveg vaardighede kan ontwikkel, kan jy 'n ordentlike lewe te maak deur die verhuring van jou gewere uit te korporasies wat jy kan gebruik vir die stryd teen Pirates of oorlog teikens. Huursoldate is tipies gehuur deur groot maatskappye wat iets gedoen word sonder hul naam word al meer as dit wil hê. 'N huursoldaat kan ook 'n gehuurde lyfwag vir mynwerkers, 'n ekstra hand in 'n volskaalse oorlog, of 'n escort deur lae sek gebiede, onder andere pligte wees. As jy ernstig is oor die feit dat 'n geweer te huur, by 'n toegewyde huursoldaat korporasie is 'n goeie idee, as die een ding wat jy meer as enigiets anders as 'n "Mercedes" nodig is kontakte. Bounty Hunter In die Vergelding werk, is die vooraand oorvloed stelsel heeltemal hersien. Spelers kan nou uithaal skatte op iemand, en hulle kan ISK maak deur die skepe van vlieëniers wat skatte op hulle te vernietig. Ernstige genade jagters kan jag af spesifieke doelwitte met behulp van locator agente vooraand-wiki / index. php? Title = Locator_agent Terwyl voorgee om Boba Fett wees klink soos 'n opwindende opsie, is dit moeilik om uit te voer. Genade jagters moet het 'n hoë teen vaardighede, 'n kragtige skip, en 'n bietjie geluk. Om hierdie rede, die meeste oorvloed jag, wanneer dit voorkom, is gewoonlik 'n onderneming van die geleentheid, eerder as om te beplan. Faksie oorlogvoering Pilot As jy graag speler teenoor speler te bestry, oorweeg om by een van die vier rasse boogskutters en om in faksie oorlogvoering. Dit bied deurlopende konflik as jy veg vir die oorheersing van een van die vier groot wedrenne in New Eden. Faksie oorlogvoering kan winsgewende wees, as sukses beloon word met 'n lae pryse op duur faksie items in lojaliteit winkels, en op datacores wat word hoog aangeskryf as kritieke elemente in die uitvinding proses. Guide to faksie oorlogvoering: wiki. eveuniversity / Factional_Warfare verbied Loopbane Let wel: 'n paar van hierdie beroepe sal nie versoenbaar is met volgende die vooraand Universiteit Reëls wees. veral die Ivy League Rules of Engagement. So, sal jy nie in staat wees om hierdie te streef met jou Universiteit karakter, of gebruik jou Universiteit karakter om 'n alt karakter staan ​​in die uitoefening daarvan. In die vooraand sandbox, daar is mense wat lekker speel en eerbare loopbane - en dan is daar diegene wat dit nie doen nie. Beide style van die spel word toegelaat nie. Trouens, EVE is een plek waar misdaad doen inderdaad betaal - en baie goed ook. kan vin Miskien is die maklikste intreevlak manier om te kry in 'n lewe van misdaad in EVE is om bloot te steel van mynwerkers wat "jetcanning", waar mynwerkers eenkant toe te gooi hul ingesamel erts in onversekerde vrag houers, vir herwinning later. Kan paddavoete net binne 2500 meter van 'n jetcan te kry, dan gryp die inhoud. Mynwerkers is oor die algemeen in swakker skepe, met 'n swak verdediging of wapens, en daar is gewoonlik min wat hulle kan doen om hierdie diefstal stop. Verder as die mynwerker terug veg, dan die blikkie vin kan eenvoudig vernietig die mynwerker, en dan buit die armes slagoffer. Begin met die Vergelding werk, kan daarby is nou baie meer gevaarlik, want dit veroorsaak 'n kriminele vlag op die vin - wat beteken dat enige iemand kan aanval en die vin te vernietig sonder vrees vir CONCORD. Vir meer inligting oor blikkie daarby: Kan daarby ninja Salvager Soos die blikkie vin, die ninja salvager voed uit die werk van ander - in hierdie geval, hulle steel wrakke van 'n geveg sending hardlopers. Om 'n ninja salvager wees, moet jy 'n goeie skip loodsing vaardighede, wat noodsaaklik is herwinning vaardighede en skandering vaardighede. Jy moet in staat wees om af te scan en op te spoor missie kamers ander spelers. Ninja salvagers krom in missies ander spelers en begin om te plunder en te red die wrakke daar. Aangesien die meeste missie-hardlopers outfit hul skepe vir PVE, moet 'n PvP toegerus Ninja ook in staat wees om uit te neem van die missie naaswenner, as hulle hulle aggress. 'N Goeie inleidende gids tot Ninja herwinning: Ninja Berging en steel Pirate Hou jy van die idee van 'n geveg vir persoonlike wins? Toe die lewe van 'n seerower kan wees vir jou. Pirates spesialiseer in speler-versus-speler (PvP) vaardighede, sodat hulle kan aanval en roof spelers (meestal dumpers) in 'n lae sekuriteit ruimte, of vang hulle en losprys hul skip of pod vir geld. eve-online-fan. co. uk/piracy-guide/ Suksesvolle Pirates moet ook goeie skandering en indringende vaardighede, en die beste manier om jag in pakke. Neem deel aan 'n roof korporasie is dus 'n aantreklike opsie vir die aspirant ruimte Buccaneer. As jy belangstel in die doen 'n geveg met seerowers in lae sek is, oorweeg om by die UNI se Lae Art Kampus: Lae-Art-kampus Scammer / dief As jy al ooit gefantaseer oor die feit dat 'n hoë-stakes vertroue man, EVE bied jou met baie van die opsies vir 'n professionele scammer - tricking spelers in die gee jy ISK of lok hulle in strikke vir wins. Sommige van hierdie swendelary is eenvoudig - misetikettering kontrakte op die mark en verkoop items vir veel meer dan sal hulle die moeite werd is, byvoorbeeld. Maar sommige is baie meer uitgebreide en gevaarlik - die uitreiking van 'n aantreklike koerier kontrak lae-sec of nul-sek ruimte, byvoorbeeld, vir die uitsluitlike doel van tricking n hauler in 'n hinderlaag. Nog 'n vorm van bedrog is die korporatiewe raider, wat toegang verkry tot 'n korporasie, verdien 'n direkteur vlak posisie, en gebruik dan daardie posisie om alles te steel - insluitend die korporasie self! selfmoord Ganker As jy 'n moedswillige aanval op 'n skip in 'n hoë-sekuriteit ruimte (0,5 of hoër) te inisieer, dan CONCORD sal jou skip te vernietig. Maar die verlies van 'n skip dalk 'n klein prys om te betaal as jy die regte teiken af ​​te haal - 'n lekker vet vragskip of 'n faksie skip gelaai met 'n hoë prys modules, byvoorbeeld. Deur te werk met spanmaats, wat die slagoffer kan plunder na jou selfmoord aanval, kan jy groot beloning verdien. Om 'n ganker wees, moet jy 'n goeie CONCORD sekuriteit status te ontwikkel, sodat jy toegang tot die optimale hoë-sek stelsels kan kry. Dit beteken dat gankers spandeer baie van hul tyd loop missies en ratting hul staan, dan "kontant in" hul sekuriteit status met 'n goed beplande gank verbeter. 'N uitstekende verduideliking van die dinamika van selfmoord ganking kan gevind word in 'n opname klas in die UNI biblioteek, genoem "die donker kant van EVE". Dwelmhandelaar Daar is onwettige middel misbruik in die vooraand heelal - en dit sluit baie vlieëniers. Booster dwelms kan tydelik verhoog sekere vermoëns, en al hoe sterker weergawes is onwettig in Ryk ruimte, hulle is baie hoog in aanvraag. En waar daar kopers is daar 'n mark - een wat 'n berugte dwelmhandelaar by matige risiko kan vul, en vir ordentlike wins. Vir 'n deeglike verduideliking van die dwelmhandel, luister na hierdie klas in die vooraand aangeteken biblioteek: dl. eve-lêers / media / 1006 / UNI-Boosters. mp3 Metagame Loopbane Die meeste MMOs frons op die verskaffing van out-of-wedstryd dienste vir in-game betaling. Sodat geen uitsonderings word beskou as 'n glybaan wat eindig met die regte geld verhandeling van in-game geldeenheid. EVE Online gebreek hierdie konvensie deur toe te laat spelers 'n baie spesifieke lys van dinge te ruil vir ISK.


No comments:

Post a Comment